Miten kuvaat järjestösi toimintaa hyvinvointialueen johtajalle? Mitkä ovat avainsanat, joilla järjestösi palvelut ja toiminta tunnistetaan osaksi sosiaali- ja terveydenhuollon palvelujärjestelmää? Kannattaako jokaisen järjestön hankkia elintarvikkeet, siivous- ja hygieniatarvikkeet itse? Entäpä jos kokoamme hankintarenkaan ja neuvottelemme kohtuulliset hinnat, laadukkaista tuotteista?
Sociala järjestää Sylvester -webinaarisarjan syksyn 2020 aikana. Socialan Sylvester -webinaareilla tarjotaan mahdollisuus pohtia muutosta yhdessä! Osallistu webinaariimme, jaa omaa ymmärrystäsi ja kasvata osaamistasi alustustusten innoittamana!
Joulukuun webinaari järjestetään keskiviikkona 9.12. klo 10–11.30. Tervetuloa keskustelemaan, oppimaan ja jakamaan näkemyksiä järjestöjen toimintaympäristön muutoksesta ja yhteistyön mahdollisuuksista.
Ohjelma
Sote-järjestöläisen hissipuhe
Jorma Niemelä (Doktriini)
Järjestöjen yhteishankintojen voima: Socialan osakkaiden hankintarengaspalvelun esittely
Sami Kaurto ja Nina Lyytinen (Juvenes)
Webinaarin fasilitoijana Hanna Hauta-aho (Sociala)
Edellisten webinaarien tallenteet