Maakunnille

Palvelukokonaisuuksien rakentaminen ja edistäminen

Kymmenen asiakasseteliä vai kokonaisuuksia? Sociala edistää eheitä palveluketjuja! Asiakassetelin käyttö sosiaalisessa kuntoutuksessa tuo mahdollisuuksia pienillekin toimijoille, mutta moniasiakkaan palvelut saattavat pirstoutua.

Socialan intressinä on järjestää integroituja palveluketjuja – valinnanvapaus säilyttäen. Sociala kokoaa konsortioita perinteiseen hankintamenettelyyn.


Kiinnostuitko palveluista?

Sociala Oy:llä on meneillään useita neuvotteluja mahdollisten uusien osakkaiden kanssa, palvelutarjonta laajenee siis jatkuvasti.

Jos olette kiinnostuneita kuulemaan Sociala Oy:n tarjoamasta palvelukokonaisuudesta ja toimintamallista, otattehan yhteyttä toimitusjohtaja Maarit Hirvoseen.

Sociala Oy
Maarit Hirvonen
Puh. 050 562 3403
maarit.hirvonen@sociala.fi

Lähetä yhteydenottopyyntö!